TRONKA MAJ

Lyssnar nu pa DUNKA MIG med Frida. Kanns sa dar lagom fredag. Var nog for att vi pratade om TRUNK, tronk, donka maj! Ja det var vaskan med blixtlas. Men det e bara en av mina 3 vaskor jag brukar bara pa. Den "lilla" med blixtlas sen ryggsacken som innehaller: 17 tums mac book pro som man med all kravt for trycka in for att man overhuvudtaget ska kunna stanga den. I denna vaska finns aven ett par pocketbocker, brukar ju hinna med en om dagen pa taget. Jojje sa att vi hemma har 16 omaka strumpor. Kan bero pa att dar ligger en randig i ytterfacket och en svart i sidofacket. Anvanda! Varfor dom ligger dar vet jag inte. Dar ligger aven en mascara som jag aldrig anvander och ett par tomma plastpasar. Varfor? En oladdad svensk mobiltelefon, 2 svenska femmor, en tesked, ett block, ett glasogonfodral (fast glasogonen ligger alltid oskyddade i blixtlasvaskan, en sladd som jag inte vet vad den e till for, ett par visitkort, biljett till ett akvarium i italien, ett usb minne och nagra losa huvudvarkstabletter. Sen bar jag aven med mig min gymvaska, med gymklader o lite annat diverse skit. Jakligt kranligt e det pa gymet nar man aldrig vet i vilken av de tre vaskorna, eller ca 16 facken som gymkortet ligger i. Eller var hanglaset e. /AC

Kommentarer
Postat av: Stina

hahahaha...packåsna

2010-10-22 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0