SPATSERTUR GENOM GENEVA


Kommentarer
Postat av: Christina Schwerin

Tänk att denna bilden, som borde vara ...pinsam! utstrålar, ja faktiskt: glamour! Om jag tolkar välvilliga inlägg som att du alltid pga dålig lokalkännedom tar nya vägar torde denna promenad ha glatt mången schweizare.

Gläder mig åt bloggens återuppståndelse!!!

2010-10-17 @ 12:31:38
Postat av: Den onda praktikante

Montage!

2010-10-17 @ 13:38:21
Postat av: anna c

Ja, det roliga va ju att jag pratade i telefon med jojje under tiden. Och sa: fan jojje skitmanga snubbar glor pa mig idag. Och bilar tutar, I still have got it. kande mig hyffsat nojd och lagom snygg till en tjej knacka mig pa axeln och sa ngt pa franska om klanning. Sen nar jag tog handen om baken .... Ja .... resten ar historia

2010-10-17 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0