Someone WHO can provide

Ja nu sitter jag på tåget från Geneve till lausanne o har varit ute o druckit vin med vår copywriter och en annan brutta! Klockan e halv ett miss i nassen! Bruttan som var med frågade om jag inte kände några svenska singelkillar hon hade ju sett unge herr Skarsgård i true blood o ville ha något i samma kategori! Hon fragade om jag kande honom - hon menade pa att han ju var svensk ... Hon ville sa garna traffa en kille. Hennes preferenser var enkla: Someone to provide for me, someone with a good job so I can live a desent life. He doesnt even have to be good looking. Jag gjorde henne mycket besviken nar jag bara en drös med killkompisar som ar intressanta, roliga, spannande och intelligenta. Fast dagens storsta besvikelse maste anda ha varit att minfavvovaska gick sonder idag! Hox fklox gick axelremmen mitt itu! Kan bero på att jag i denna miniväska (ungefar sa stor som kristinas planbok (SOM E JAAAATTESTOR) knölade ner: ett läppglans en extern hårddisk mina nycklar resebeviset plånbok läppglans pengar 3 nävar mynt en adrenalin spruta ett gäng betapred tuggummi en plånbok en burk id rose 2 burkar snus ett gäng kvitto en mascara en svensk femtiolapp ett gymkort, lite smycken, en mini flaska med parfym, ett plaster, o lite till! I ovrigt; Sedvanliga hockeybilden kommer inte da Jojje o Daniel har en ny hobby: dom har börjat blogga! Dom e som två 3 åringar på i en godisbutik! Verkar gå bra för dom jävlarna också så man får passa på att promota: www.rockisourgasoline.com /AC

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för referensen men adressen var fel... Inte ok.

2010-10-23 @ 11:19:47
URL: http://rockismygasoline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0