RETURN of the terrific 2!

Ja som sagt, efter ett enormt media uppbad och allmana patryckningar fran allmanheten ar vi nu tillbaka! De enorma summor pengar vi an sa lange tjanat pa bloggen har gatt till valgornade andamal sasom: "foreningen for fortidsdementa", " de forvirrades riksforbund" samt "insamlingsenheten for distra personligheter".
Vad som hant ar att jag numera glomt hur man stavar till de 3 sista bokstaverna i alfabetet darfor kommer harmed mina inlagg enbart skrivas utan dessa. Jag har alltsa flyttat till schwiez som stina skrev. Heter ju forvisso schweiz men det kan ju vara lite svart for stina att komma ihag med tanke pa att hon bara varit har ca 145677 ggr.
Men ja det AR svart att hitta har. Det i sarklass svaraste stallet i hela Lausanne att hitta ar kareoke klubben. Dit kan jag fortfarande inte hitta fastan det ar det stallet so jag besokt mest frekvent forutom tallyweill butiken da vill saga. Hit maste man for ovrigt alla kvinnor ga som har begavats med den sa kallade muffins figuren. DVS smala ben och val tilltagna karlekshandtag. KOP ALLA ERA BYXOR HAR! Dom ar helt suverana!!
Sa vad har da hant, jo stina praktikanta javeln har avancerat pa kludd design och har nu egna praktikantajavlar. Gor hon javligt bra ma jag saga och som forna handledare e jag makta stolt!!!! Jag flyttade alltsa till ostalandet och det har hant massor med saker har bade i stinas sallskap och ensam eller ihop med min fina pojkvan eller faktiskt nu fastman till o med. Jag har klamts i tunnelbanan, gatt med rumpan bar genom HELA geneve pa huvudgatan. Spillt nagelack over mina ben innan ett mote. Spillt kaffe over hela kroppen innan ett mote. Glommer valdigt ofta att hoppa av pa ratt tunnelbane stopp. H HA fragade precis jojje vad jag har gjort for forvirrade saker sen jag kom hit. Hans svar: Ehh jag tror jag har blivit lite forvirringsresistent sedan du flyttade hit for det hander ju dagligen." Ehh ja sadant e livet med mig. Livet ihop med mig ar aven fyllt med sjukhus besok. Jag kor med mottot att det alltid alltid ska handa ngt i ett forhallande sa jag brukar liva upp vardagen med turen till akuten. Jag opererade bort blindtarmen i juni efter 2 veckor pa nya jobbet. Det var spannande!
Vad som saknas i det har landet e ju forstass Stina. Alskade fina stina. Som skriker; SKA DU HA STRYK ELLER DIN JAVEL till sitt mailprogram som forvarar dagstidningar fran 2007 under sangen, som ger mig FANTASTISKA fodelsedagspresenter och som kor hem med mina bilnycklar. KOM TILL MIG STINA, KOM, KOM!
Men ja nu ar vi som sagt tillbaks! Ar ni inte glada? Den har bloggen ar tankt som en motsats till alla bloggar om mode. Och alla bloggar om ica och maxi turer. Och barn pa VAB. Och vad i helvete folk lagat till middag. Inte for att den har kommer vara ett dugg mer intressant. Men anda. ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0