I min väska!

Jag anna...jag måste säga att din väska är vääääldigt liten. Om det är den med tre dragkedjor så brukar du ha sjuuukt mycket saker i den. Jag kör tvärtemot dig på en jättestor väska. Trunken, som Daniel kallar den. I genomsnitt brukar den väga 10 kilo. I den finns: En dator, en ritplatta, nässpray, två block, en räkning, två sjalar, 5 pennor, ett skärp, plåster, kvitton, otaliga hårnålar, två gummiband, laddarsladd, tuggummi, två läppglans, bankdosa, en ring, svissmynt, värktabletter, klämma att sätta visitkortet i, nycklar, tågkort, usb-minne, extern hårddisk, en påsklämma, en gammal biobiljett från bion i flon i Lausanne, en bagagetag från swiss Air Lines, ett halsband och lite annat mög som ligger i botten och skramlar runt! Är detta normalt? Har alla så här mycket i sin väska? /Stina

Kommentarer
Postat av: Stina

Glömde plånkan såklart! den låg i jackfickan!

2010-10-22 @ 16:45:54
Postat av: anna c

Far din planbok PLATS i din jackficka??? Den e ju storre an tronken!

2010-10-22 @ 16:55:08
Postat av: Stina

E den ju inte....förutom den liiiillaliiiiila röda blanka saken du hade har du för bövlen större än mig. Jag har min lilla gucciieeeeyyyy. Den är så nätt o fin så!

2010-10-22 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0