HASOR

Idag akte jag in till stan for att ga pa gymet och sen nagra arende pa stan. Jag skulle kopa att smyckesskrin eftersom alla miljarder ringar och armband och och annat krafs ligger spritt  ipa en miljard stallen hela lagenheten! Mycket riktigt kom jag till gymet och har hittat en ny favorit; CAF! Jevvrar va smal o snygg jag kommer bli! BAM! Sen ut pa stan och hittade inget jevvra smyckesskrin MEN hittade dessa fantastiska hasor! Var tvungen att kopa ett par till mig sjalv ett par till stina slyna och ett par till alex. Fast deras ser liiite annorlundea ut men anda med ANIMALPRINTS onder fossingen. STinas favorit monster. Hennes tapeter i sovrummet i t.om i animalprints! Hittade aven en BODY pa hm i animalprints som jag tycker stina ska kopa. TJOSIGT! Kommer aven hem med en ny halsduk, nu har jag nog 30-40 st sjalar o halsdukar ... Vi MASTE skaffa en storre lagenhet. Eller ocksa far jojje kasta lite av sina klar! Ja sa far det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0