ERGONOMI vad fan e det?

Pa vart kontor ar det absolut viktigaste att det e trendigt och snyggt tycker var chef. Darfor sitter alla ihop vid ett enda stort bord. Vi far heller inte ha nagra pinaler pa bordet och inte heller nagra lador. Att halla ordning ar ju en omojlighet for mig i vanliga fall sa hur ska jag da klara det utan lador att prega ner alla pinaler i? darfor fullstandigt skiter jag e dessa korkade regler. Kontorsstolar som ar  ergonomiska finns inte heller, jag menar det viktigaste av allt maste ju anda vara att stolarna ar snygga. Darfor sitter vi pa dessa vita skinnplast stolarna. Pa sommaren fastnar benen och man far dra sig loss fran dom sen gar man runt med roda marken pa baksidan av laren i flera timmar. kanske nagot att importera till sverige? Stolen da alltsa, inte laren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0