ELEKTRISKA DUSCHEN

Nu nar vi kom in pa amnet dusch och sarskilt farligheter i duschen sa maste jag beratta om min dusch i Malmo.
Jag gick in barfota i duschen en dag (ja for man brukar ju vara barfota ... just i duschen...) Da kande jag varldens stot i armen (hann tanka, FAN jag har fatt datorarm) och slangde over duschhandtaget till andra naven. BAM varldens stot aven in i den armen. Jag panik stanger av duschen och slanger mig ur badrummet. Sen tankte jag att jag e tvungen att prova igen. Joda strommen kvar, rakt fran duschhandtaget.
Jag ringer min hyresvard som skickar dit en el snubbe som skulle vara varldens expert. Tank er Malmos ABSOLUT bredaste skanska. Na du tosabiten jag hittar inget fel har va, du ser mina instroment va dom sar inget va! Nehe, det e mojligt sa jag med ta av dig dina skor och stall dig pa badrumsgolvet och satt pa vattnet DA kommer du kanna. Men det var han inte sa intresserad av.... Dom ringde senare och kunde tyvarr inte gora ngt at saken men deras tips var att jag hadanefter skulle: "Du far doscha i gommistovlar eller andra skor i gommi" Tack Akelius fastigheter for detta fantastiska tips. Verkligen. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0