DARHUS

Ja... Nu har man alltsa varit pa spinning igen. Vilken katastrof! Instruktoren sag ut som en friskis och svettis ledare fran Hoganas! Har sett snubben glida omkring pa gymet i sina SUPERSMA glansiga spinning brallor (cykelbyxor i la 80tal) dar man ser alldeles for tydligt det lilla som doljer sig undertill men inte in min vildaste fantasi kunde jag forestalla mig att han var instruktor. Pa overkroppen hade han ett alldeles for tojjt cyklistlinne som precis tackte hans enorma buk! (resten av killen e pinning men med varsta magen. Sjukt omotiverande nar spinninginstruktoren ser ut pa det dar viset. Ge mig hulken kvinnan som ser ut som hon lever pa anaboler. Fast det varsta var nastan gobben som satt framfor instruktoren och busvisslade konstant genom hela passet. Han var ikladd forst en for stor t-shirt sen OVANPA den hade han ett illgront BROTTARLINNE.  Kunde inte ens titta upp pa hela passet jag blev sa irriterad. Lust att dramma till honom med en stor javla  gjutjarnspanna i skallen sa han trillade av hojen!. Sen till raga pa allt nar man antligen var klar sa var damernas omkladningsrum avstangd och man skulle duscha i en begransad yta av killarnas omkladningsrum. Givetvis irrade jag mig fel och var hux flux pa fel sida avgransningen. Da kom han brottarlinnes gobben och sa: OOOH Yoooouuu very very good biking come come tomorrow I bike then. Tack. Da vet jag exakt nar jag INTE ska ga pa spinning!
/AC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0