blödande animals

Det här är animalet som förblödde.
Så här var det: vi var på partaj. Alexpalex tog bowlinggrepp, som hon själv kallar det, på mig när hon gick bakom mig i trappan. VIPPS så sprack hela sömmen bak i klänningen. Där stod jag med rumpan bar. BOKSTAVLIGT TALAT.

Nästa sak som händer är att jag, för kung och fosterland, drar igen toadörren på min häl....jaja tänkte jag och när jag kom ner på donsegolvet igen så tycker jag att det kliar lite på hälsenan..När jag kliat är handen täckt med blod. AJ AJ AJ. istället för att ta av stumpbyxorna o sätta på plåster torkar jag med lite papper utanpå strumpbyxorna och sen var klart tyckte jag...eeee...???
Somnade med stumpbyxorna på och på morgonen var det som att strumpbyxorna växt fast på kroppen. Hälsenan och de svarta strumpbyxorna hade blivit ett. I vänsterskon ser jag också en liten sjö med intorkat blod. TREVLIGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men stine! ja som trodde du var djurvän!

2010-10-19 @ 00:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0