Ärrad för livet!

Såg idag när jag skulle ta på mig strompårna att jag fortfarande har märken av myggbetten från i midsomras kvar. Helt galet. Myggen fullständigt älskar mitt blod. Jag blir alltid attackerad. Nedan ser ni några av myggbetten. De som syns från denna vinkeln. Mina myggbett ser inte ut som andras myggbett. Mina ser ut som någon annan slags sjukdom. Flera veckor efter midsommar fick jag gå i långbyxor fast att det var blagande sol och HUR varmt som helst. Herregud, folk hade ju trott att jag hade någon smittsam sjukdom. Och HERREGUD vad det kliade. När de slutat klia, och vanliga bett brukar försvinna blev mina istället till någon form av blåmärke. Som fortfarande syns, dock lite ljusare. JÄVLA skärgård.
Bilderna är tagna några dagar efter midsommar. Ser det tjusigt ut? /Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0