Anna köper jeans!


Kommentarer
Postat av: fatima

HAHAHHAHAHHAAH!!! kanske man ska inse att man inte har samma matt som en liten tanaring langre...! ;)

Skoja bara!

Dom dar satt JAAAVLIGT snyggt pa dig! Hoppas du kopte dem! Asfin rov annanpanna!



XOXO

2010-10-25 @ 09:57:39
Postat av: anna c

HA HA, Jag kopte dom och dom ligger totalt oanvanda i min lada! Jag far pa dom men da far jag inget blod ner i benen! Allt stannar oppe i skallen.

2010-10-25 @ 10:06:25
Postat av: Christina Schwerin

Håller med om att de sitter snyggt när de väl är på. Vilket oblygt sätt att prova dem på, det imponerar mest på mig.

2010-10-25 @ 13:17:57
Postat av: anna c

Jojje var helt chockad. Ar NI I EN AFFAR? Ja klart vi e. Min mormor sa nar hon var 90 och drog pa sig en ny BH mitt i affaren. "JAg e for gammal for att bry mig om vad andra tycker" Det mottot har jag som ni kan se anammat for lange sen! /AC

2010-10-25 @ 14:42:18
URL: http://intesomandrabrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0