anna bara maler och maler!

Anna maler och maler. Bokstavligt talat. Idag har hon stått på stege och smetat in hela kökstaket i klorin. Detta för att de har mal, inte bara i flabben utan även i taket. Alltså är det mer än hennes mun som måste tvättas med tvål.
Ser att Anna gör sig lustig över min träningsoutfit. Bysårna jag har på mig är inte alls mysbyxor. Det är faktiskt riktiga träningsbralls av sånt där fräsigt jazzbyxematerial. Jag sitter fortfarande hemma o väntar på att få gå ut. Jag letar febrilt efter en ljudbok. Japp, jag är så tantig att jag inte ens kan påvvergå utan bok.
Jag tycker allt att alla ni tusentals som läser vår strålande blogg kommenterar lite dållit.
Jaha....nu står anna ute i malrummet och gör mackor. Jag tippar på att det är grova mackor, såna grova som man knappt kan bita igenom, med hennes importerade svenska ost på. Har jag rätt?
Nä..nu ska jag dra litta i gommibandet jag köpt. Jevvlar vad vi ska vara snygga till jul anna. Nu jevvrar!

Kommentarer
Postat av: anna c

Mork macka med keso. BAH!

2010-10-17 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0