ALLT DITT E MITT ALLT MITT E MITT

Har kommer man hem fran jobbet slanger av sig sina kangor o hivar upp fotterna pa soffbordet. "Men vilka fina strumpor du har" sager Jojje. Forresten e dom inte mina? Vada dina? Nu e dom for fan mina, dom sitter ju pa mina fotter! Innan jag blev sambo var det VALDIGT sallan jag hade likadana strumpor pa mig. Det varsta e nar man e oforberedd pa att man kanske maste ta av sig skorna. En gang var jag pa kundbesok da plotsligt skulle vi ut pa deras lager. Dar var man tvungen att ha kanger med stalhatta. Den dagen hade jag en kort traningsstrumpa som var randig och sen en lang normal strumpa som var orange ... Forresten! Till vanster ser ni min beromda blixtlasvaska! Alla ni modeforetag som nu laser den har bloggen och bara langtar efter att skicka oss en massa tjusiga prylar. Se till och hiva ner en blixtlasvaska i paketet. omedelboms! tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0