AD

Nu nar man fatt den nya tjusiga titeln: senior art director, ar det valdigt viktigt att  man far arbetsro nar man kreerar. Jag arbetade hemifran denna dag medans min kare kille tvattade, vet inte varfor pasen hamnade pa mitt huvud men det var ganska bra. Som en medtagbar "cubicel" som man har i usa. Att det sedan star ett glas vin brevid mig och sen facebook pa skarmen e ju en helt annan historia. Bakom mig ser ni min schweiziska walk in closet. Eller see through closet som det kallas har. Absolut senaste trenden! /AC

Kommentarer
Postat av: j

maste saga att pasen klar dig...precis din farg!

2010-10-18 @ 15:24:54
Postat av: Christina Schwerin

2010-10-18 @ 21:29:23
Postat av: Christina Schwerin

Ursäkta, jag har då INTE druckit vin men tangenterna slinter ändå.

Om du som SAD använder denna jobbestassen måste den bara vara rätt. Ska komma ihåg det nästa gång de grafiska människorna på jobbet kräver glassiga(re) saker. Tack för tipset.

2010-10-18 @ 21:31:13
Postat av: Shulman

Märker att detta är en modeblogg..

Dom pyamasbyxorna e det hetaste modet just nu...... i typ staffanstorp.

2010-10-18 @ 23:09:49
Postat av: anna c

Japp dom e kopta i butiken: Perssons bysor i staffanstorp. Basta butiken nagonsin! Hot stuff

2010-10-27 @ 14:34:48
URL: http://intesomandrabrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0