BROTTARLINNE, VIN och CHEAPMONDAY

Jahapp dar satt jag alltsa pa spinningen igen, redo for en timme dar jag inte tanker en tanke utan bara tranar. Just nar musiken borjar dundrar brottarlinne gobben in. Neeeeeeeeeeeeeeeeej! Givetvis satter han sig nara i sitt 4 storlekar for stora linne. Dagen till ara hade han aven prytt sitt fula huvud med ett tjusigt svettband. Sen sitter han hela passet igenom och cyklar sa sjukt fort att hela hans feta kropp aker 30 cm fram o tillbaks i sidled. Sen som om hans blotta narvaro inte var storande nog, borjar han busvissla och busvisslar sig igenom HELA passet. Jag smyger ut precis innan strechingen for att ga ut och gora lite mer traning i LUGN O RO. Ja vem kommer da inte svettig och acklig och lagger sig pa mattan bredvid mig.Och borjar prata med mig. Argh skjut mig! Jag vILL INTE prata med dig, du har ngt fel i skallen! Kapitel 2 i den har lilla berattelsen utspelar sig i duschen. Dom bygger namligen om sa att killarna duschar nu inne hos tjejerna men bakom en skarm. Sa nar jag star dar i duschen borjar en kille sjunga JATTEHOGT pa arabiska. Alltsa verkligen JATTEhogt. Detta holl han sen pa med under hela tiden jag duschade, steamade, kladde pa mig ... ! Jahapp sa jag knallar ut dar sen kapitel 3 i berattelsen utspelar sig: GYMETS CAFETERIA. Jag staller mig i ko och hamnar bakom en man som i halsocafet bestaller in nan macka och en liten flaska rott vin. Detta ska han sen provsmaka. Han godkanner det inte och det skickas tillbaks. Han far en ny. Han smakar gillar inte det heller, da vill en annan snobbe i kavaj o slips (pa en lordag (!!!)) lukta pa korken. Sen sitter han och snurrar och luktar pa korken och sen ska snubben som ska kopa ocksa lukta pa korken. Sen ska det snurras pa glas och dofta pa vinet med nasan i botten. FOR HELVETE!!!!!!!!! DETTA AR EN GYMKAFETERIA, INTE!!!! en vinbar, INTE en restaurant.Lat mig for helvete bestalla jag e ashungrig! Tror dom att dom ska fa in ett bra vin pa cafeterian i gymet??? IDIOTER!!!! Ja och JO jag glomde ju en detalj som lixom fullandar denna morgon. Jag hade ju packat ner mina svarta snygga tighta jeans i traningsvaskan ... trodde jag... nej det var Jojjes cheapmonday jeans, a la herrmodell saklart. Och detta var bara BORJAN pa dagen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0