Alltid på fel plats!

Jag sitter på en buss från Göteborg. Bakom mig sitter en man som snart kommer hosta ur sig sina lungor. Han hostar och rosslar så som de lite coola killarna gjorde i mellanstadiet när de skulle tävla om vem som kunde spotta längst. Harklar slem och det låter så in i helvete högt! Jag äcklas och ser hur bakterierna bara flyger över mig och regnar ner rakt i mitt ansikte. Kunde han inte ha stannat hemma? Vi vill inte ha honom här på bussen. Varför sättet man sig alltid på fel plats. Är det inte män som hostar ut inälvor är det bebisar som skriker eller folk som hånglar så det smackar och smaskar högt. Alla dom som sysslar med sån här borde inte gå åka kollektivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0