MUNSPÄRR

Jag har nackspärr, ryggspärr, armspärr och allt jag önskar e att kristina kunde få munspärr så man slapp lyssna på hennes dravvel! Pew tur det finns voltaren - saknar dock den fantastiska tabletten citadon! Helt fantastisk pilla! Bland alla dessa mirakelmediciner vi gör reklam för borde det inte finnas nåt för ont i kroppen? E det normalt att man läääängtar hem så man kan hälla upp ett stort glas rött. stina skaru mä himm ellor? Jag har två filmer på lut! och en pollenfri lägenhet I promisse!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kan vi gå hem NU?

2009-06-24 @ 10:35:51
Postat av: Kristina

Och var kan man få tag på den dära mirakelpillan citadon? Jag vill ha två!

2009-06-24 @ 10:36:49
Postat av: annacelinda

citaon får man lixom härliga hallucinationer av - jag käkade det när jag var tvungen att operera benet utan bedövning eller sövning. slå det om du kan. Krävs en redig viking för att överleva den smärtan - ingen klen landskrona tös som du ...

2009-06-24 @ 10:51:35
Postat av: Han som ser ut som en myra...

Nu var det längesedan det skrevs något här....Vi som har varit bortskämda med många små och luriga inlägg undrar om ni slutat blogga eller vad?

2009-06-24 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0