tro du så!

Du har väl ställt in stegmätaren kass! Säker ställt in dina steg alldeles för kort. Klart att den räknar fel då miffo!

Jag skulle inte vilja byta svisserland mot alla finlandbåtar i världen, bara så du vet.  Men men...alla roar vi oss på olika sätt=)

Grillen är ingrillad nu. Vi har grillat två dagar i rad. Så den är preppad och klaaaar tills du kommer. Ölen är på kylning och baden ska det inte heller vara några problem med! we fix!

Du och dina allergiska reaktioner. Undra vad det nu var du reagerade på. Snart kan du väl inte äta något allt. Men tänkt vilken effektiv diet. Du får gå runt med dropp=) Jag har kramp i axeln. Kan man ha det? förbannat ont gör det i alla fall. 

Nepp nu ska jag ta mig ut på stada en runda...kolla in de svissiska reorna=)

hajhaj

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0