STEIGMEITER

säger man så nära ostalannet tror du?? Jo den mätte 5000 steg idag när jag sprang samma runda, väldans långa steg det står på standardinställningen må jag säga. Stort stort skrubbsår har jag nu föll ju på en rot o stupade i marken så nu har jag sånt skrubbsår man hade när man var liten tösabit o ramlat med cykeln! aj aj aj! Idag har jag lagat 3 pajer - en mer traditionell med purjo o skina tomat och sen en sjukt god med oliver o soltorkade tomater, feta och sånt. Jag börjar bli värsta mästerkocken! Du kan ta dina bean sallater o hiva nånstans!

Jaså_ rea? Det var som tusan mer leopaaaardprint månne? Nä nu ska jag lägga mig med min bok - har bara läst hela dagen (varvat med litematlagning o en löprunda) fy faaaan vad nas det e med semester. 

Skickade förresten ett mess till tompalompa o undrade hur det gick han svarade: bra, trooooooooooor jag :-) 

Nä ajöööö nu- nu e jag så innerligt trött på att skriva tä daj stina. ajöss

/Annapanna

Kommentarer
Postat av: Tompalompa

guuuuuuuh så ensamt de ä här på kontoooret (på östsköta offcourse). svikers!

2009-07-15 @ 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0