Som en dans..

Nä du lilla fitnesslav.

För det första är mina Svelapiller rean i Svisserland. Dom blev stulna och åkte dit redan för två veckor sedan. Jag förresten inte om jag ens kan kalla dom för mina längre. Min man har nämligen lagt beslag på burken. Jag har inte ätit en enda. Så då har vi löst det problemet.

Att jag ser ut som tolv kan jag inte neka till, det gör jag. Men tänk dig du om 10 år. Då ser jag ut som 22. VIlken 36 åring vill inte se ut som 22. Där kan du sitta och se ut som en sleten 40åring. Ha det så kul min kära vän! =)

Och den däringa 80tals tröjan får nog stanna hemma. Var ju tvungen att ta den eftersom du la beslag på min favvetröja. Fast det är ju i sig inget nytt. Du lägger ju alltid beslag på mina saker. Speciellt mina kläder. Är inte förvånad om du smugglade ner tröjan i din väska imorse. Jag ska anmäla mig

Passa dig så att jag inte lämnar in en bild på Caroline at Ugglas i tullen på lördag och säger att det är så terroristen som kommer den 23 ser ut! Eller så kanske jag ska ta kontakt med Helsingfors flygplats. Ber dom senarelägga flyget till Sthlm lite så att du får sitta o pinas...Eller NEJ, JUST DET. DU SKA JU REDAN SITTA DÄR I 9 TIMMAR PÅ VÄGEN HEM!

HAHAHAHAHA.....Jag åker en timme senare än dig, men är hemma mer än ett dygn innan dig! RÄTT ÅT DIG!


/STINA


Kommentarer
Postat av: annacelinda

svela piller ha ha e det det nya namnet? vela piller borde det kanske

2009-07-09 @ 14:29:07
Postat av: Kristina

Svela, svelta....same same

2009-07-09 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0