live från svisserlandet

Här sitter jag på en balkong o Lausanne..30 grader varmt...iklädd shorts och linne...dricker en öl och lyssnar på bra musik...Jag har det ganska bra=) klagar inte alls. 

Väntar på min lekkamrat Jojje...men han har som vanligt trampat i klaveret så han är hos konstaplarna kling och klang =) men det gör inget, jag har det som sagt ganska bra=) 

Hur har du det på din low class finlandsbåt? har du det bra? fast där passar du faktiskt ganska bra in...i dina fransiga magtröjor, trasiga jeansshorts som sitter liiiiite för långt upp  och vita stövlar. Jag tror du trivs där och kanske känner du att du för en gång skull passar in...Du liksom smälter in på ett sätt du aldrig upplevt förut. Skönt för dig..GRATTIS säger jag!

nepp...nu får det nog bli en öl till=) Har ju semester

/Stina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0