LÄR DIG STAVA

trögtänkte .... ja du ...

Jag e så jevvla snögg de la snögg ska bara shapa upp liiite ;-) fast det har jag redan gjort börjar se resultat ta mej fan! Sen har jag fördelen med att vara född med ett enastående anlete till skillnad från vissa andra. fast det e klart inte lätt att vara från LA ghettot .... Ni lär ju vara lite inavlade i den hålan! 

Förresten jepp middag imorgon med föregående joggingtur. Jag har köpt stegräknare ha ha ha och har börjat läsa tidningen muscle. Börjar det gå för långt nu? Ska köpa proteinpulver oxå - har dom inte det på yv? :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Bantningspiller, muskeltidning och proteinpulver...herregud...du kommer sluta som ett sånt där muskelberg till kvinna. Som tävlar i fitnesstävlingar och skit! som ser ut som en man och som har minimala stringbaddräkter!



Anabola nästa?

2009-07-07 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0