Kristiania

Kvällslektyr från Landskronabalkongen med julgransbelysningen. 





Här är vi!


Nu sitter vi med julgransbelysning, som varit uppsatt i snart 4 år, och äter jordgubbar och dricker champagne!
(den första raden var kristinas) - hon till vänster alltså. Fast med tanke på att vi har i genomsnitt 3 besökare på vår blogg dagligen så vet ni nog tre (varav vi själv 2) vilka vi är. Snyggast e ju då såklart jag till höger. Fast stina e ju onekligen bäst på att laga mat o att servera skumpa! Bra på att ta foto är nog ingen av oss. Vi sitter i LA (landskrona) och lyssnar på en serenad av fiskmåsar och nu lämnar jag över tangentbordet till lilla stina:

Rakt över lägenheten ligger ett hotell och där har vi ikväll sett  en naken man spatsera omkring..Anna hejade på och ville att han skulle gå omkring lite mer..och till hennes sorg satte han sig ner. Men nu ropade hon precis till: "Titta Stina, nu guppar det. Dom har nog sex. Titta tredje fönstret nerifrån. Ser det inte ut som om dom har sex?"
Det gör det onekligen. Nu sitter vi alltså och beskådar detta skådespel. 

och så jag igen; va fan man ser två mörka skuggor av två skallar - till kristinas stora stora besvikelse!!! Min gode vän herr good evening har dock en kikare - kanske vi bör låna en. Det här e ju sannerligen ett skådespel!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0