JOJJEMENSAN

jag ska släpa dig nånstans!
Du ska inte alls få karlarna för dig som dom e MINA MINA MINA!!! Jag har redan meddelat tullen att det kommer anlända en kvinna från LA på lördag och att hon ämnar försörja sig som kurtisan! Hon ser blid o snäll ut o ser ut att vara ca 12 år. Hon kommer förmodligen ha blå byxor på sig med matchande leopardskor och en röd tröja från 80 talet samt stora tygblommor alternativt rosetter i håret. Hon talar på släpande bred skånska och upprepar sig ofta. Det är inte omöjligt att hon övar på sin opera sonett på vägen så hon lär inte vara svår att hitta! Nattfjärilar är ju som bekant inte välkomna i ostalandet dessutom har jag tipsat om dina knarkpiller du har packar ner. Och jag har redan varnat för att du förtvivlat kommer att försöka övertyga dom om att det är svelta produkter från yves men den lätta kommer dom inte gå på. swiss men here I come! Jojjemensan!
/AC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0