JESUS CHRISTINA

jaså du ska anmäla dig? Vad bra då slipper jag göra det!

Fattar du typ 3 timmar till idag o 3 imorgon sen sitter jag på planet! (eller nja bussen var det visst ...) wrooooooooooooom och sen på båten schwiiiiiisch! Satan va najs med semester ska ju bli helt fantastiskt underbart! Jag hoppas att du sen rullar ut röda mattan i ostalandet så att jag kan anlända som den stjärna som jag e!!!

Ha bell boysen redo! Då jäklarna ska vi 4 den heliga kvadraten häva i oss öl svira i solen o ha allmänt super!

Du - ser jag fet ut i det här???

/Anna

Kommentarer
Postat av: Svälta

Definitivt!

2009-07-09 @ 18:11:55
URL: http://serjagtjockutidenhar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du ser alltid fet ut!

2009-07-09 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0