Höörrö hörrö

ANNA-KNÄPPHUE! eller va de nu e för nått andranamn du har.
Var e du nånstans, o var e min karaoke maskin.

Här sitter jag / vi.. på min balkong i 28 graders värme, kl 21:39...
Lite solbrända o väntar på maaaaden. Ja här nere i syd-europa käkar man ju litta senare än uppe i norr.

Va var det nu som jag egentligen skulle skriva.... joo... jag vill faktiskt ha litta updatering..
I ett desperat försök har jag hackat (sånt som vi datornördar gör) kristinas blogg konto. så.. kom igen nu..

Jag vill faktiskt höra vad du har hittat på för tokigheter... de e ungefär som när man tittade på Joel Bitar när man var liten..


Nä.. nu e de enna (jag har faktiskt bott 5 år i gbg.. får skriva så) dags o käka..

Hejz Sweiz!
Snygg-Danne!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0