GESCHVINNT!

Jag kan ju faktiskt erkänna att det var helt otroligt white trash low life love boat swoshing! Men det kan just därför det e så var så fantastiskt roligt. T ex att lyssna till ett gäng brudar (ca 40 kg övervikt) i lite för tighta kläder! med lite för stora hår som sjunger eeeeeeeeeeelllllllooooooooiiiiiiiiiiiiiisssss helt sjukt falsk helt fantastiskt roligt!!!! Sen fick jag ju en allergisk reaktion på nån mat (vet dock ej vilken spännande va) så jag fick ännu en sån där adrenalin spruta - denna gången slapp jag häcken o fick en i armen. Så det var drama de lux på högsta nivå!

Idag har jag sprungit 5 km - stegräknaren visade nästan 9 km - men nu sprang jag en utmätt runda - fint man fick reda på det nu att den mäter ungeför dubbelt så många kilometer ... har man trott innan att man sprungit en mil ganska så geschwint. Tydligen fel .... Jag höll på att DÖÖÖÖ bokstavligt talat efter drygt 4 km .... så nu sitter jag här med en kall ÖL och förstör träningen men skit samma jag har SEMESTER vilket innebär en resa i rappet till scvischerlant! Jag hoppas ni har grilen redo för mig och att nattadoppen kvarstår. Förresten e det helt underbart att jojjemensan åkt till polisen - fler och fler av hans positiva egenskaper dyker upp. Kan ju inte bli annat än roligt i sotalannet känner jag!

Men du stina d kan ju sita o lapa din ljommna ölasluring - jag ska ta mig en kall en och snart avnjuta min mat som jag lagat på i drygt 2 timmar ....

CIAOOOOOOO
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0