FRÄSIGA FRANSAR FRÅN ...

... landskrona, jo jojjemensan jag tackar jag ...
Med tanke på att det mest e du som klär dig i animalprint så måste ju dom stånden vara rena guldgruvan för dig! Och du med din lilla löpartur - själv har man varit på redig boxning som heter duga. Det e knappt man vågar gå dit. Ensam kvinna förutom en 160 lång samt 160 bred utrabiff till kvinna, sen e det bara testestoronfyllda gangsta looking dudes med tatueringar upp på halsen kedjor och kamphundar fastbundna i dörren ut ... Lite så där lagom macho! I högspelarna spelas tysk hård musik - detta e inget jävla aktiverum som tränaren sa när nån ville dricka vatten... men jo visst du kan ju löpa din lilla kilometers runda o tugga på din kronärtskocka o hoppas att set ger resultat ...

Nu du nu ska jag dricka upp mitt glas rött o sova! Imorgon sista dagen på kontoret "e ja jag troooooooor det" (motaa dialekt)

Haj haj!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0