förflyttning

Berget av kläder tog ungefär 5 timmar att tvätta...men nu är allt rent, fint prydligt vikt och struket....eller inte...Allt ligger, dock hastigt vikt, nerslängt i tre ikeabagar. Nu ska de bara slängas över därifrån ner i resväskan. Vet inte när jag ska hinna packa men det löser sig nog. Får bli lite en överraskning att se vad jag lyckades få med mig när jag kommer ner=) Brukar ju vara en hel del som glöms kvar hemma=)

Hmmm, vet inte om jag hinner springa idag...satan...imorgon hinner jag inte heller....

Har du badat idag? Det regnar juuuee....Eller förresten nu sitter du nog på bussen...och ska sitta där i evigheters evighet. Hoppas att du har riktigt tråkigt!

nu gott folk ska jag pracka på gåbbarna litta bräår. haj

/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0