fethaja ,..

jag ska lyfta dig i kranen nånstans...
Ja skulle inte jag vara snygg i fet halskedja o så några tattisar upp på halsen? Tror du att vi hade haft några kunder kvar då???? Och så en liten pitbullterrier till det - det kan du fethaja hade passat in bredvid galåååååååååårboysen!

300 situps - pfffft! Jag har gjort 5 minuter situps, 5 min armhävningar, 5 min hantlar, 5 min säckboxning, 5 min rygg, gånger 2!! och detta EFTER en timmes boxning ... ha ha stackars tösken som jag släpat dit, han höll på att avliva fastän han e fitness expert ... eller nått ... Nu på måndag när jag inte ska dit sa han: nej jag vågar nog inte gå dit ensam ... hi hi

Du stina fina fina stina - har du tänkt på att anlita städhjälp? Kanske bara hyra en högtryckatvättt och så blåsa ut hela skiten genom fönstren - dina animal print e ju ändå inget att spara!

Nu sängen för imorgon bitti ska det springas och morgon bada! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0