BILD!!??

Anna jag skulle uppskatta om du la ut bilden på din böld till myggett...det är fatastiskt stort och jag tror det roat många. Jag slutade genast att klaga över mina bett när jag sett ditt.

Fast jag vet inte om ditt kan kallas myggbett...muterad variant i så fall, för det är VERKLIGEN stort! Snälla visa!

Och som det måste klia. Jag har satt plåster på mina för att inte klia. Men du måste fan bandagera in hela jevla armen om du ska täcka den blaffan! Det ska bli mycket spännande och se det ikväll!

Du måste ju gått upp i vikt nu med alla dom betten! Varje bett för sig väger säkert ett kilo, så bli inte besviken om du ställer dig på vågen och den visar ovanligt mycket! Då vet du varför!


Så anna....nu väntar jag på att du ska lägga upp bild!

hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0