Skåneronna i bilder!

Resan började som sagt på Kullaberg. Här är vi framkomna till himmelen


mysääääät

 
Andra dagen efter diverse kaffepauser, vissa också i farten...så kom vi fram till 
porslinskaffekannemuseet...men till vår stora besvikelse så var det stängt!

Anna provade att ringa...men det var ingen som svarade!!



Besvikna körde vi vidare...Kom fram till Vinslöv där vi tog oss en smarrig
korvbricka på Perssons Taverna




Just det, glömde sjön som anna tvunget skulle se. På grund av denna, som vi
ändå inte kunde se pga all dimma, sjö så blev vi flera timmar försenade.

Här är den i alla fall!



Nu är vi tillbaka i Vinslöv och annas inte så framgångsrika golfrunda!



Sen kom vi fram till Dårhus. Där gick vi en romantisk promenad på stranden.
Kom på efter en kvart att min mobil var borta...TAPPAD...någonstans på stranden



Alla foto....BORTA....som tur är hittade jag fen till slut

Nästa morgon vaknade vi ute, vi sov under bar himmel...

Detta var det första jag såg, förutom annas nylle då förståss, när jag vaknade:



Sen bar det av vidare mot nya äventyr...Rättare sagt en jefva massa sten....

Här är jag och lite sten



Sen orkade vi inte mer.

Vi blev trötta på bilåkande och jag blev fruktansvärt trött på Anna-Slyna

HAJHAJ/ Stina



Kommentarer
Postat av: Daniel ordmarkare are och konstig konstig humorperson

så...

Ni drack kaffe i farten (eftersom jag mestadels pratar på engelska e detta jattekul)



O sen hittade ni fen på stranden... om jag forstår det ratt så trollade denna fen fram den forsvunna kameran???

2009-08-19 @ 14:24:47
Postat av: Alex

Fan vad het jag är!

2009-08-21 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0