RÄTTELSE!

stina sa till min mamma: bäst vi inte tar finduken anna spiller alltid (konstigt när man äter stinas exploderande potatisar) - 5 minuter spiller stina HELA sitt vinglas rakt ner över sin vita tröja o jeans. Med glädje gick jag in o visade min mamma till min egen stora glädje stinas numer RÖDA tröja :-)

Men vadå bara sten sten sten, det var ju en hel del andra saker. som vykorts köp som vi sen glömde både att skriva o posta. Och som fisk köp o öl i kivik och som skogvandring i stenshuvud där vi såg en fantastiskt intressant rotvälta som stina sa. det heter TORVVÄLTA pocko sån man eldar i. ignoranta jefvel!!!! Vi badade även i åhus i ngt som kändes som en isvak. Brösarps backar har vi även sett, här var jag lite på väg att köra av vägen men detta är INGENTING mot när kristina nästan dödade oss både då hon i typ 160 km i timmen svängde en sväng som nästan blev en usväng in på väg 114, vi ar ute i vägrenen i MOTSATT vägbana ... jag satt med en puls på minst 200 och klamrade mig fast i bilen. Aldrig mer att hon får köra. LIVSFARLIT!!!!!!!!!! Jag brände minst 1000 kalorier av blotta förskräckelsen.

sen åt vi en fin taffel nånstans i landskrona på en vägkrog. FIFAN! Sen har man ju dessutom få stå ut med kristinas MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALANDE om daniel, daniel , daniel... ett jevvra tjat!!! honi bonni hit o honni bonni dit ... fining tidning hit o dit o annat romantiskt dravvel!!!

Nä nu jiter inte jag heller skriva mer.
ps. kristina den klanten krossade även ett 400 kronors vinglas på altanen då hon beruskad vevade med armarna o snackade om daaaaaaaaaaaaaniel!
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0